yes yes

jag e på väg till sängen nu..men först måste jag visa världens finaste sak.. jag införskaffade mig en sjukt snygg björn borg bikini ifrån stadium, ni som känner mej vet att jag har problem me just att hitta passande storlekar.. men denna var helt underbar.. dyrt blev de, men jag har inte unnat mig en bikini på över 2 år för att de jag testat har inte kunnat hålla titsen på plats så att säga:P
men ni får ett smakprov.. här är trosorna:







underbart snygga.. de är en halterneck bikini till dessa... jag är super nöjd! satans va bra de kommer bli tills jag och älsklingen åker utomlandsoch förhoppningsvis har jag gått ner lite tills dess också;) man vill ju va snygg på stranden bredvid min finaste!! och eftersom vi ätit så pass mkt onödigt så skriker jag och min kropp efter mitt sunda liv me mycke träning och god nyttig mat!


Saknar redan min älskling.. sova själv i natt:( du är bästaste i mitt liv baby, ingen annan har så stor plats  i mitt hjärta som du har just nu.. tänker på dig jämt.. min fina sambo..älskar dig så mycke..





Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0