Your love..

Nu har hela helgen passerat, det gick hur fort som helst! så himla tråkigt.. så vad har vi haft för oss denna helgen då? Vi hämtade våran älskade lilla Tyke i torsdags..så himla mysigt att ha lilla killen hemma lite:)  i fredags städades de lite, var iväg och gjorde lite ärenden,träffade Karin och Andreas en sväng,så små pojkarna Tyke och Albin skulle få leka av sig lite,vad mycke dom lekte!not!!haha.. sen på kvällen kom Hanna och Fille hit och spela lite och förfesta lite.. sen blev det utgång på olearys..mucho trevligt! lite nattamat hemma hos Hanna o Fille på natten..mums! i lördags firade vi Daniels mormor ute på senoren, sen blev det tosia bonnadagen..marknad för er som inte vet vad de är..köpte en sjal för 20kr,skit snygg! lite marknadsgodis och en blomma..hur fin som helst!
Idag har min älskling åkt iväg på jobb,han fick norrland denna gången..10 timmars körning för han idag,drygt! han glömde även sin handsfree så tycker synd om han då han pratar endel i tele när han kör..=/ saknar honom redan, så himla jobbigt att vara utan min finaste.., men snart är han ledig en hel vecka,.,sen åker vi ju snart iväg! fan vad vi ska leva gott där nere, bara sola,bada,shoppa,äta gott o dricka gott!=) får tänka på de när de blir jobbigt! men tur endå att man har jobbet om dagarna så går tiden lute fortare..
nu ska ja dra på mig träningsoutfitten och dra o hämta min cykel! sen blire gymmet!

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0