De är mycke nu!

Hej! har varit kasst med uppdateringar och nu kommer ångesten! kroppsångesten,pluggångesten!! jag tror den först nämnda är värst!! jag har ju innan jag träffat Daniel varit så himla grymt duktig med rutiner och mat! kanske kan vara för att jag inte hade nåt att bry mig om?! Jag är pluffsig!! eller nej,de är fel ord.. men jag känner hur allt kan komma smygande igen och som jag lovade mig själv,ska aldrig tillåta mig själv att bli stor! inte öka massa i vikt,så nu ska jag vara duktig på veckodagarna och jag har ju inte tränat på över en vecka..jälva förkylning och halsont! har fortfarande hes röst men de skiter jag i nu, måste träna innan man börjar tänka sådär "jag tar tag i de nästa vecka".. nej nej! de är då jag ska tänka på hur fint klänningen satt jag fick av Daniel, hur bra självförtroende man kan ha om man är nöjd, vilken utstrålning och säkerhet på att bara vara.. nej nu jävlar!! nu ska jag peppa med lite musik när jag drar på mig träningskläderna!! Nu är jag på gång!!! no more semester för min kropp! nu ska den trimmas ordentligt!!! jag ska bli smalare nu jävlar, kom igen!!!!!!

och ja, de händer såklart massor med andra saker i mitt liv! saker som får det att kittlas sådär härligt i magen, något som får mig glad och att jag ser att det inte bara är jag som har stora planer.. jag, Moa...ska bli sambo! andra gången gilt eller vad säger man;) Vi har pratat om detta ett tag,varit på visningar men nu blir de på ett ställe som jag verkligen älskar! så nu är det seriösa Moa på ingång, och tusan vad jag njuter av att!! De känns så himla underbart att få bo med den finaste människan i mitt liv! man överröser alltid med massa ord och säger "jag har aldrig kännt såhär förut" men faktum är att jag verkligen verkligen älskar den människan och han vill spendera sin tillvaro med lilla mig..det är stort! det här känns!!

Nu blire det gymmet! sen ska jag fortsätta packa! och när detta ska ske? ni undrar när jag blir sambo..kan ge er en hint om att de är ca 14dagar kvar!;)

//Moa

Kommentarer
Postat av: Fia

Men vännen va roligt:D O va kul att ni trivs så bra iop o allt med. Detta är kanon tycker jag:) Vart ska ni flytta??Ja tjejkvällen kan vi ta när som helst efter fredag för då flyttar jag ner till Karlskrona:D

2009-06-03 @ 20:56:53
URL: http://fiahian.blogg.se/
Postat av: Fia

Va bra. Den lägenheten e ju kanon mysig tycker jag:) Ja precis så vi får ringas snart tycker jag o hitta på nått. Jag vet inte nhär jag börjar jobba har inte fått mitt schema än men jg tror jag börjar efter midsommar..du då??Hihi nu e det snart fredag:D

2009-06-04 @ 20:27:07
URL: http://fiahian.blogg.se/
Postat av: Fia

Tentan kändes okej så jag hoppas på det bästa:) Hihi har ni haft det bra i helgen??Hopaps vi ses imorron:)

2009-06-07 @ 17:40:52
URL: http://fiahian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0