.......

Trots mina kassa uppdateringar så lyckas jag behålla många läsare..ni är ett par stycken allt;) jag ska skärpa mig o uppdatera oftare!
Nu är jag inflyttad till min älskling! och på fredag kommer mamma o pappa o hämtar möblerna som inte ska hit ifrån gamla lägenheten och så ska jag städa skiteen också..=/ anyhow..nu ska jag rusa, har seminarie idag...drygt! är inte¨på humör!!
Min Daniel är den bästaste som finns, han säger alltid de rätta sakerna och igår blev vi med säng! japp, vi var på jysk och beställde bäddmadrassen och provlåg sängar! ska till ikea och handla ramen också.. så en "malm säng" blire.. underbart! har länge velat haft en sån! och självklart sa min älskling till mitt lilla önskemål! han är allt för go,älskar den människan mer och mer...

Nej men skola strax!! bodycombat ikväll?!

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0