........

Hej bloggen! jag orkar inte skriva nåt långdraget inlägg hära,är inte på blogghumör riktigt!! såå vad har jag gjort idag och den senaste veckan?
Tränat, jobbat varje dag, shoppat massa fint på gina tricot rean..två underbara klänningar, linnen och lite sånt.. + en present till min finaste,(kan inte srkiva vad de är ifall han läser).. imorgon ska jag jobba kväll, förhoppningsvis får jag min deligering..sen kommer min baby hem!! längtar som en tok tok!!! jag är en riktig fjant kom jag och mikaela fram till idag,vi snackar i stort sett minst 5 ggr per dag när han ligger iväg på jobb,men endå så får jag såna fjärilar i magen, lite nervös känslor..göra mig fin..platta håret,ta på sig fina saker.. ja ni vet.. helt enkelt en liten tönt är jag!!=P
Umgicks hela kvällen med Hanna igår+ grannen nere på bryggan,de va najs! alltid roligt att få umgås med henne och snacka massa tjejsnack!:) och idag var Mikaela här och höll mig sällskap!=) imorgon ska vi grilla, jag,älskling,ella och joel..mysigt de är att bo såhär nära vattnet, har ju bryggan knappt 20meter ifrån min dörr! jag trivs.. och jag äääälskar att vara sambo,bästaste känslan att krypa ned bredvid min Daniel,känna hans andetag,hans armar runt mig och man får kura in sig och känna sig riktigt älskad,uppskattad,behövd,fin och betydelsefull.. att jag får ta del av hans liv, att få ha ett liv med honom.. ja de går inte att beskriva hur kär jag är i den människan..(jag vet att jag förmodligen tjatar men ni får stå ut).. första gången på länge så mår jag underbart..Att någon tar sig den tiden att lyssna,finnas till hands,någon att skratta hysteriskt med,någon att planera med.. jaa.. nej nu lägger jag ned! blir bara så varm i kroppen när jag tänker på att imorgon vid den här tidpunkten så ligger min fina sambo i våran dubbelsäng och snoozar!:)

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0