Måndagsblogg igen!

Hej bloggen! midsommar och helgen svischade bara förbi.. har ju börjat jobba och de var där jag spenderade min midsommardag och söndag..på psyteamet!! från kl 8-20.30 bägge dagarna! avslutade min kväll igår me att bli väl omhändertagen av Daniels föräldrar när jag skulle hämta en sak..me lite mackor,kaffe och allmänt snackande..känns skönt att de finns me i rutan också när D ligger iväg på jobb!
De blir goa pengar i slutändan eftersom de var storhelg hela helgen! de gick faktiskt ganska snabbt.. såå, nu är sängen på plats också i våran lilla lya!:) Daniel kom hem i onsdags och då höll de på för fulla muggar att fixa de sista me madrasserna..så fick vi ihop det och jag har sovit sjukt bra! helt underbar är den! dock får vi inte dit den där hyllan som vi skulle köpa till eftersom då kommer sängen blockerna vägen in till våra walk in closet.. så får köpa en hylla i oljad ek som man hänger på väggen så vi kan ha våra lampor vi köpte.. och sen ska vi ha en tavla över sängen, min idé..men de ska vara en klassisk bild,ingen tönt..utan en fin bild på mig och daniel omgjord så den ser sådär gammeldags ut..sepia tror jag de heter..är inte så bra på kort..men anyhow..den bilden ska tas snart!kan ju slänga ut den här i bloggen sen om de blir nån bra!
såå dagen idag.. jag blev väckt av Daniel vid 9 i morse,låg o snackade i typ 40min? sen somnade jag jävlar om!! vaknade inte föräns kl 13! fick lite panik men inser att jag behövde de timmarna så jävla mycke...sen va ja iväg på lite små ärenden, jobbade 1 timma, träffade Ella och hann med 10min gina tricot rea.. den ser lovande ut i år, jag kommer ihåg att den förra var skit.. men jag hann bara få med mig en jackliknande sak i rödrosa och ett vitt långt linne me lite svart och silver streck typ.. men ska dit imorgon efter jobbet tänkte jag;)
Sen har jag haft tvättstugan heeela dagen,håller fortfarande på och ta den sista maskinen nu,tack att vi har torktummlare! märker ni vilket värdelöst inlägg om absolut ingenting?? var iaf på gymmet och gymmade 1 timma..ska dit imorgon också, blir bodycombat! ska hinna träffa jossan,mikaela,alle,ella och ev. hanna denna veckan också.. och i helgen blir det 25års fest! måste hitta en klänning på gina i morgon som jag kan ha då! de ska bli kul som fäen iaf!
Jag var så jävla effektiv n'r jag kom hem att jag lagade flera matlådor som jag kan ha i veckan, funderar på att göra en ugnspannkaka nu om vi har nåt mjöl vill säga?! så jävla smidigt,för vem orkar stå och laga mat varje jävla dag?? inte jag! och tänker inte slänga pengar på att köpa pastasallader hela tiden! nej nu går de åt lite sparsammare tider,eller vem fan försöker jag lura.. jag kan inte spara!=P
Nu ska jag prata me min älskling och sen se ett avsnitt av sex and the city innan sängtajm! jobb imorgon mellan 7.30-16.30 hoppas de går bra, man vet ju aldrig me mitt jobb hur dagarna kommer se ut, de är väl de som är charmen me detta yrke också..

//En trött men glad mentalskötare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0