Måndagsblogga!

Hej bloggen!
Idag har det vart en väldigt intensiv dag..började tidigt med nytt intro i skolan..såg en långfilm som är "fallet"..nya temat är neuroser,demenser och PTSD..bara de sistnämnda jag tycker verkar vara intressant..men men..
Var och luncha på bistro coffe house me flickorna efter skolan.. sen fyndade jag på HM, var länge sen jag gjorde såna här superklipp! blev en kort jacka me blommor som jag spanat på lääänge för 149kr! en blommig klänning,hur söt som helst och ett vitt linne som va sjukt snyggt på!! jag är nöjd! sen har jag besiktat lägenheten, fick städa om lite småsaker..drygt!!:(

sen kom mina kära svärföräldrar hit och skulle hjälpa mig me o skruva ihop malmsängen..samt ta med den gammla.. och när ramen är färdig så inser vi att de saknas en del till sängen som ska hålla uppe själva madrasserna!! j'vla ikea! skulle få de hemlevererat men tills dess så bor jag på soffan.. tur att vi har väldigt skön soffa som jag somnat i många ggr förut..
Idag har jag en sakna Daniel dag.. iofs så saknar jag alltid min finaste när han åker iväg och jobbar,men idag har det kännts sådär riktigt i kroppen att de tusan känns som år och dar tills min pojkvän kommer hem!!!

Men i morgon äre fullsmockad dag.. deligering på morgonen inför sommarjobbet som börjar på onsdag, sen kompetenscenter för föreläsning till 15.30 tiden.. hem och ta det lugnt innan jag ska till gymmet! får se om jag tar combaten eller gymmet..nåt av de blir det! sen jobba på onsdag, 7.30-16.30.. sen blire skolavlsutning på västra mark med grill och lite fest..fast jag ska ju jobba dagen efter så blir en tidig kväll,samt att D kommer hem då.. torsdag äre kortdag.. tur jag hade eftersom de är lövmarknaden då! jag trodde inte på att de var så stort som alla snackar om här nere men när de finns förtryckta vägskyltar där de står datum och att man inte får köra på vissa gator denna dagen så inser jag ju att de är så stort som de beskrivet de.. typ hela stan full me knallar och bra saker att köpa! ska gå med min älskling på denna..är ledig på fredag men jobbar dessvärre både lördag och söndag i 13 timmar varje dag!men men.. jag är glader! pengar är aldrig fel!

sen planerar vi in ullared här strax.. beror lite på pengar men jag är sjukt sugen så nu måste vi åka älskling!!

avslutar med ett sms jag fick precis efter vi lagt på inför ikväll..
"Godnatt min älskling,sov så gott.. jag ska ligga och tänka på dig hela natten,du gör mig glad..att få komma hem till oss..spendera all min lediga tid med dig..godnatt.. jag älskar dig!puss"

Har verkligen träffat mannen i mitt liv, känner mig mer o mer kär för varje dag som går.. detta är så rätt..jag älskar dig Daniel! du och jag mot världen..Du är de finaste i mitt liv..att du kom in och skakade min tillvaro o att din närvaro kan få mig så trygg,de kan ingen ta ifrån mig..

nu blire sex and the city att somna till!!
//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0