skumt!

Vaknade allt för sent idag men antar jag behövde sova de där 13 timmarna inatt eller nåt.:P
Nu e jag segare än segast! ska hoppa in i duschen nu och sen bege mig till biblioteket o sätta mig o plugga!! jag ska panik plugga då jag inte har vart allt för duktig med pluggandet de senaste veckorna.. de är för mkt runt om! har ju lägenheten att städa,flytta saker ifrån, sommarjobbet me kurser och få en deli. ifrån,sudden är sjuk,jobbat extra + mitt andra jobb..sen är de den där förbannande träningen som jag helt skjutit åt sidan då man haft massa annat hela tiden.. Men nu känner jag mig sådär förbaskat tjock och kroppsångest laddad igen! men de var som jag och älsklingen prata om, när vi fått ordning på min gamla lägenhet,när tenten är skriven och jag har kommit på plats så då jävlar är det jag,Moa som är på gång igen! från att ha tränat ungefär 4-5ggr varje vecka i 3månaders tid så kliar det i benen samtidigt som man känner sig lite sådär småfet och osäker på om man klarar av att köra lika hårt som förut?! det återstår att se.. men jag behöver tillåta mig att träningen vilat lite nu men att den ska tas upp så snabbt som möjligt! jag funderar på att dra en vända ikväll om inte plugget tar för lång tid! helgen då, på fredag kommer min finaste hem! och då blire flytta,städa,mina föräldrar kommer, middag och lite sånt..sen på lördag blire samma sak tills de åker..sen blire lite folk hemma hos oss? på söndag ska vi iaf till Ikea och inhandla sängen! kommer  bli så himla mysig me lite ikea!
Jag: Vi måste ju ha lite fina kuddar o fina filtar i soffan
Daniel: Du får dekorera och fixa hur du vill gumman, du bestämmer..
Kan detta tyda på att han tycker att jag har bra smak eller att han är totalt ointresserad av inredning?;) hahaha
Nej nu blire dushen!
ska verkligen rå plugga och tänka gröna tankar! ska fixa ut lite recept också på nyttig mat som jag tänker ha i veckan som kommer! nu ska fettet bort!!!!!

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0