söndagsblogga!

Hej! jag har inte haft tid eller ork att uppdatera bloggen.. men nu är jag flyttad och klar.. imorgon börjar den nya adressen att gälla och ingen kan vara gladare än lilla jag!
Var på ikea hela eftermiddagen igår, handlade hem massa inredning,ljus,ljusfat,koppar.servetter,lampor,kuddar,filtar,handdukar,matta, tvmöbel m.m. och så våran fina säng!! men den extra hyllan jag ville ha  gick inte in i våran bil så får åka dit en gång till och köpa den..Men jag är riktigt nöjd me gårdagens shopping.. inhandlade duschlisten idag också..så nu slipper vi duscha i hela badrummet..=P Nu fattas bara lite små hyllor,en annan tavla, gardiner o lite små plock..=)
Fan måste hämta tvätten nu..läskigt.. älskling har åkt iväg på jobb så jag är ensammen här nu tills onsdag men förhoppningsvis går det fort..och så drar jag ju upp me tränandet i veckan,de ska banne mig inte vara 2 ggr i veckan! de ska vara 3-4ggr!!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0