ahhhh

Hej bloggen!
äntligen ledig..ingen handledning i morgon,gott me sovmorgon!=) festa i morgon me tjejorna..så himla kul!=) tar med mig kameran..har lagt fram den nu så jag icke ska glömma..som jag alltid gör..=P
haha, så himla störande..jag har ju hållt på nu i flera veckor me träningen o så sa vi igår efter 2 timmar på gymmet att "nää man måste ha en vilodag i veckan också så imorgon vilar vi" men tror ni det blir så? näää..för vi kan  tydligen inte ta det lugnt..blir gymmet ikväll med..ska bli skönt..ska inet köra så mkt styrka idag,blir mest löpbandet o springa mig svettig! o nu ska ja strax iväg me Henke o kika efter dvdbox o jag ska handla en tshirt.. de blir bra.. var iväg direkt efter skolan me Mikaela till amiralen..var hemma 30min..sen börjar det krypa i benen..ska ja sitta hemma tills i morgon?! nää! haha..snacka om problem man har;) och Ida,om du läser detta.. i år blire beachen,inte vassen om det fortsätter såhär!=)miss u!
snabbstädade o bäddade rent nyss,skönt att krypa ner ikväll! älskar den känslan!=) eller när man vaknar på morgonen o inser att "jag behöver fan inte gå upp" o skiter i att ställa klockan..när man inser att ens hud är babylen...när man har massa goda frukter hemma(ja är lite små känslig o töntig när de kommer till att handla frukt..kan stå o välja lääänge när ja ska plocka äpplen,apelsiner m.m.haha..ja är skadad!)..när pengar kommer in o man kan unna sig shopping i mängder..dock blir man väl aldrig så rik att man kan unna sig massa saker me gott samvete om de inte är nödvändigheter vill säga..;p haha.. nej men långt blogginlägg om absolut ingenting!

/Moa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0