blääblääblää

Hej bloggläsare.. kul att ni hänger kvar iaf även fast jag inte uppdaterar så ofta länge.. händer inte så mkt spännande i mitt liv just nu för tillfället..=P
denna dagen har vart seg! ja känner mej halvsovande just nu..e helt inne i min egna lilla värld.. sitter o lyssnar på lite peppande musik o funderar på att göra en smothie..ja o mina smothisar=P ska inte göra mera idag än att träna bodycombat..alle hoppar de idag för patric fyller 25 så ja går själver..men vi tar igen att i morgon hon o jag på gymmet!=)
ja e stolt att jag faktiskt tar mig iväg nästan varenda dag! trodde inte de skulle gå såhär bra..(peppar peppar ta i trä).
skönt att seminariet e över också..(puuh).
nej nu ska ja gå o göra ingenting! skit tisdag!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0