Bloggtorka

Jag har bloggtorka.. funderar även på att byta blogg.så de känns lite nytt o fräscht..me nya saker att fylla ut rutan med..
Igår vare bowling,utgång och tränade bodystepp som stod på schemet..
idag var det sova,träna bodycombat,handla lite,tvättar och funderar på varför jag inte är de minsta hungrig trots att kl snart är 20?!
Anyhow..ska bli skönt att åka härifrån lite..om jag ska va ärlig.komma hem.träffa mina tjejor..saknar dom så mkt! så denna veckan går nog undan så gör jag Eskilstuna nästa helg o veckan därpå kommer min prins,ikea ska intas,lägenheten entras!=)
aja..tråk Moa idag..jag vet!

försten så är ja ingen bokmal..jag läser när jag verkligen fastnat för nåt,då kan jag läsa flera timmar.. jag gillar sånadär verkligehtsböcker och nu på willys hittade jag just en sådan så den fick följa med hem..verkar ruskigt bra!




Så ikväll blir inge häftiga drag..lite tv,läsning,vill ha jordgubbar! får bli en smothie då till "Middag"..

vill ni veta en sak? har gått ner ett till kilo..är uppe på 4 kilo nu..bra jobbat Moa!=) tokträna,diet,morgonpromenaden/cykla till skolan sen..borde ju funka.. kom igen nu för fan!!


//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0