Dunderklumpen!!

Hej på er bloggläsare! har inte orkat uppdatera bloggen så mkt..aja..så var det med den saken.
Idag har jag spenderat hela dagen me Alle.. hur som, vi var på gymmet,hos vetrinären me Nikita..sen är de inte det jag ska prata om.. vi båda var grymt hungriga då båda bara ätit frukost..blev PM.. tog en bakad potatis me skagen och en lite dricka till det... gott,maffigt.. hur som.. nu skulle ja bara kolla en sak i spegeln? o va ser jag?! min jävla K-handtag!! bara sticker fram som om potatisen delat på sig o lagt sig i mina sidor..ser inte klok ut!! jag ser ut som en dunderklump! eller en flodhäst.. och hur jävla bra klär sig en flodhäst i bikini?!! Nej fy fan.. och seg var jag på gymmet också..gäspade o hade mig! nej nej skärpning.. inser mer o mer o mer att när jag flyttat att jag måste inta en diet.. blir GI eller LCHF diet..måste försöka nu..snart är de sommar,sol o kläderna ska av..eller ja, tunnare kläder ska va på och jag tänker inte gå runt o gömma mig i sommar.. vara svag o vek o tänka "nej jag kan inte prata me han för ja är så tjock och oattraktiv".. nej nej! skärpning nu Moa!! såg ett avsnitt av "du är vad du äter" om en tjej ifrån Strängnes som typ bara käka kebab o drack redbull..och när hon satsade så mkt så blev jag själv "fan sådär ska ja också bli"..hon hade gått ner typ 7 kilo på 8veckor..grymt jobbat! och miss skipper hade gett henne en juicepress som man kunde köra ned typ morötter,apselsiner i.. de vill jag också införskaffa mig! en juicepress, en snygg kropp och lite galenheter..sen är jag nöjd!
ska stra till M och kolla film.. känner mig inte så låg längre, vilket är bra!=) det blir bodystepp i morgon kl 10 på morgonen,wohoooo:) living tha dreaaaam wohoooo (gissa vems replik?!) =P
Nu ska ja bli smal! en gång för alla! visdomsord! men har iaf gått ner 3kilos..vilket är en början! iaf!=P

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0