en liiiiten parantes

som sagt..en sista punkt bara som också är i-landsproblem aktig..;)

Jag tänker inte sluta köra såhära hårt me träningen innan min rosa peak tröja sitter som den gjorde för 3år sen..låter kanske löjligt men den är så himla fiiin och den satt så fint på mig..nu sitter den mindre bra..typ strlk S på den..usch:(
Nu får ja fetto ångest igen! varför la man inte ner fettet o sockret när man va snygg i kroppen för?!

ja menar..man ser ganska skillnad på mig...
kolla detta:

 bild från min och AH:s förfest när jag skulle flytta från min första lägenhet..året var 2006! men på bilden ser ni även Igor! rip!

 också 2006.. under tiden då jag faktiskt var ute o sprang mkt!

 Karro o jag nyår 2007?

 sommar 2007

2008

2009

Hmm...som ni ser..skillnaden är slående..tycker iaf jag!! så nu kör vi så de ryker som de gamla brukar säga! här ska beachen intas..påriktigt!!
godnatt!
//Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0