=)=)

Har inte uppdaterat så mkt på senaste dagarna..men nu så! jaha..helgen gick superfort..jag har ju då vart på intro på mitt nya jobb..sommarjobb o timanställning,riktigt bra känndes det! sen har jag tränat tränat tränat.. känns inte konstigt att gå dit längre för att man e där så mkt..han i receptionen ba: hej moa o alexandra!=P blev 2 timmar gymm idag..igår körde vi dubbelpass bodycombat och bodybalance..balance var inte helt min grej men de var ju en erfaranhet de med..:P
snart kommer min lilla hårboll ner också,längtar längtar!
Dagen har vart riktigt bra..vi var på stan o shoppa lite vi tjejor..handlade ett par svarta jeans,leggins och en underbar topp på gina tricot i sån där riktigt härlig röd..haha gay det lät,men inte vanlig tråk röd utan sådär "vårigt" o fin röd färg me djup urringning på ryggen typ..svårt att förklara..:P
Ledig i morgon,ska köra M för han ska handla o så ska vi käka lite..blir sen lite plugg och sen på kvällen ska vi träna bodycombat!=)
//Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0