......

idag är en fet dag..jag är fet idag.. jag är stor som ett hus och håret vill inte ligga som jag vill att de ska ligga.. rumpan gör ont efter spinning passet,de kan den gott ha!=P blev även lite gym efter passet..kändes bra o få springa lite också:)
Nu längtar jag hem..pårikigt. jag längtar efter Eskilstuna!haha..trodde aldrig ja skulle säga det.. men nu var de sagt!
Imorgon blir det bodycombat för hela slanten..grymt..nu har man ju gått me från början,hela koreografin så den sitter ganska okej just nu..roligare då:)
imorgon ska bli en bra dag..skola,lite jobb,träning och desperate housewifes

och du Emelie,om du läser detta! vi ska på konsert nästa gång jag är i stan som är i april! haha,så du vet!! ringer dig i veckan så får du veta allt då:)

pratade även me mamma idag en stund..vi rings nästan varje dag men få gånger vi faktisk sitter o prata en stund..hon tyckte iaf att ja var duktig me all träningen men eftersom hon är min mamma så oroar hon sig alltid för att "man får inte gå ner för fort i vikt"..blabla..=p hehe.
Men faktum är att jag vill gå ner snabbt i vikt,jag ska gå ner snabbt.. och jag klarar det bra! ska allt bevisa de för mig själv!!=)
pepp pepp..

nu måste jag nog sova lite..
puss//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0