Funderar.

Jo de är precis vad jag gör.. jag funderar över mkt..mkt som rör sig i mitt huvud,lite för mkt ibland..ibland lite för oväsentliga saker som tex,ska ja platt håret nu eller sen?
sen funderar jag även en hel del på tatueringar.. ni som känner mig bra vet att jag är en hyyyysterisk nål-fobiker.. (och nej,jag använder inte ordet fobiker som nåt slask ord som alla använder det) jag är riktigt fobisk när de kommer till just provtagningar,sprutor,kanyler på mig själv ska tilläggas.
Nu har jag börjat tänka på om man kanske ska försöka lura sin rädsla lite..ni vet..bara göra det sådär helt plötsligt.. funderar på att tatuera foten eller handleden..handleden känns ganska kört då ja är så pass rädd..men foten..kan de göra så satans ont där? vad tror ni? äsch..ja tror inte de kommer ske..men lite fint vore det..bara nåt litet..namnet,ett kinatecken eller textrad..


snodde från google.. fint väl?



Nu ska ja iaf röra mig mot sängen o försöka sova..börjar halv 9 i morgon..sucksuck.. ska även på spinning pass i morgon..läskigt! jag är ingen bra cyklare!haha..
Vill ni jag ska slänga in veckan som gått, träning eller? ja klart ni vill!;) denna veckan har jag vart mindre duktig!=( skäms på mej!
Måndag=gym
Tidag= bodycombat
onsdag= vilodag
torsdag=vilodag
Fredag=gym
lördag=bodystepp
söndag=bodycombat
dumma mig! o dessutom så har ja inte direkt druckit vatten i helgen! men ingen snabbmat vilket var bra! lätt att de händer när man festar annars ju;P anyhow..snart diet diet.. flodhästen i bikinin ska bli en icke flodhäst i bikini..snart sommar...peppa peppa..köra stenhårt! och ja har bestämt mig,snart blire nog bloggbyte! men ni kan få den sen:)



Pusshej!//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0