Geeken pratar!

Hej bloggen! idag är jag på bra humör..solen skiner och jag är ledig! har vart o fikat i solen med Mik,alltid trevligt o umgås me denna tjejjan!=) ska börja ta tag i plugget och tvätten strax!

(nu måste ja skriva av mig)
För det första så ni som känner mig så är jag väl ganska tjejjig..som alla andra me andra ord.. de ska va skvaller me tjejerna,tjejkvällar,shopping,fest,fika och så.. de är då jag trivs som bäst! jag vill ha fart o fläkt som jag skrev igår..älskar när det händer saker runt omkring mig!
men de är inte jag vill skriva om.. för bakom fasaden av smink och snack så döljer det sig en riktig geek,japp..jag är sjuuukt facinerad av människor som drar iväg o reser, lär sig nya språk,slänger sig ut ifrån stup me fallskärm och paddar kanot i strömt vatten.. de som facinerar mig också är som många vet,Hajar!haha..ja ni läste rätt! stora mördarmaskiner är liksom min grej.. har setat o kikat lite nu på youtube på en "whale shark" och satans vad jag skulle vilja lära mig dyka och ge mig iväg på äventyr under ytan! det finns ju hajdykningar/val safari som jag gärna skulle entra!
nog om det.. nu fick ni en liten annan sida av mej;)

Vad facineras ni av? stickning? bilar? naturen? jag vill veta!haha!=)

annorlunda blogg inlägg,den bjuder jag på!!

tränings listan ska ni också få från denna veckan...
Måndag= gymmet
Tisdag= bodycombat
Onsdag= gymmet
Torsdag= gymmet
Fredag= vilodag
Lördag= gym
Söndag= bodycombat

och jag försöker sammla på mig så mkt recept som möjligt nu inför en eventuell diet när jag kommit på plats till nye lägenheten!=) då jävlar!! jag komemr lyckas denna gången,för nu har jag bestämt mig! tänker aldrig mera bli stor!aldrig,finns inte en chans!!=P

Thats all!//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0