i am the one and only!

Hej bloggen!
Här sitter jag i myskläder o är på allmänt braa humör.. och vanligtvis så brukar det alltid ha hänt ngt extra kryddigt som gjort dagen så bra..men tro de eller ej,idag har varit som vilken annan tisdag som helst..så varför är då jag så glad? svaret har ja ingen aning om ifall jag ska va ärlig!! Alle frågade också på träningen om varför ja var så glad..hade inge bra svar till henne..=p
Min dag:
skola, fixing o trixing på stan me Mikaela,jobba,hem o byta om till träningsoutfitten, åkte och tränade bodycombat,åkte hem o duscha..slängde in en tvätt o såg desperate housewifes! alltså inget speciellt..hmm..undra vad de är för fel på mig?!
Anyhow..nu ska jag ta upp nåt väldigt ytligt.. ni vet Elise klänningen ifrån Sturegallerian? ..den där snygga randiga för typ tusenlappen styck? anyhow..den har iaf kommit till massa olika ställen..Nelly,Asos och ny gina tricot som säljer den..vad tycker ni,snygg som attan tycker jag..men sen kommer dagens ilandsproblem..jag+klänning= går inte!  här är en typisk EliseRyan klänning för er som inte vet,finns i alla möjliga former,längd o färger..





men jag ska göra ett försök.. de hade fått in sjukt mkt fina vårkläder på gina tricot också..blir så sugen på o köpa både de ena o de andra..men men..åker ju till Etuna i helgen o där har de 2 gigantiska Gina om man jämför me den här nere så blir nog lite shopping om jag känner mig o betalkortet rätt;)
Ja så var de slutdiskuterat.
Imorgon blir de skola..ska till min LIa plats på studiebesök,spännande..samtidigt lite läskigt..men så e de..blir afrodance i morgon på gymmet! coolt..haha..fast lute crazy sådär..återkommer me en resumé av passet sen..:P
Nej nu ska jag ta och hänga upp min tvätt och lägga mig i sängen me boken ja bloggade tidigare om!

Puss!//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0