Im okey!

Hej bloggen
Tenten igår gick okej,de var en fråga om neuroleptica jag hakade upp mig på men så är livet..de andra tror jagg gick okej?!
Igår var jag o Alle o träna gym..och sen var ja o kika film hos henne..käka morötter o dipp,javisst:) de va nice.. kom hem vid 02.10 tiden typ..somna halv 3.. och gick upp vid 9 idag! för nu ska vi på att igen.. blir gymmet nu på morgonen,sen hem till A och duscha,byta om,sen blir staun! sen hem! vila o fixa för ikväll! ikväll är det 25årsfest! ska bli roligt! förhoppningsvis blire utgång också om jag inet hörde fel;)
Och på söndag, så himla kul.. A fixade en gratisbiljett till Mikaela till bodycombaten så nu mer eller mindre kör vi "samvetes taktiken" för o få me na..så på söndag gumman,då äre dags! ska bli kul att få med dig,du kommer ine bli besviken!:)
Nu ska ja byta om till träningsoutfitten! hade värls otur igår. skulle köpa ett par tajta träningsbyxor i trekvarts o de hängde 3 kvar i alla storlekarna..sen kom de en brud o snodde min storlek!! kunde varken ha S o L satt för stort! typiskt! jag ska också bli en S brud!!haha.. vilka mål man har va;)
mamma ringde också.. "jag har hittat en taklampa till dig som jag ska köpa till din lägenhet" "okej vad e de för nån" "(stressast) jaa men Moa de spelar ingen roll va du säger, du får köpa en själv annars,denna är jätte snygg" "haha okej mamma,köp den du,ja litar på din smak".. var ute o kikade på mio nyss o såg att den va fin..min mamms har ganska god smak när de komemr till inredning! snart kommer prinsen hit!!ihh!=)
Här e taklampan..jag tyckte den va fin!=)

Nu skrev allan!!//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0