Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!=)

Vet ni vad som har premiär ikväll???? klart ni vet!!;)
världens bästa serie såklart!!=)



nu kom dilemmet,jag har massa plugg kvar,har inte käkat.men jag gör lite nu och käkar smothie till DH sen..de borde ju fungera o sen får jag sätta mej efter DH o göra de sista.. de bästa med att blogga är att jag alltid svarar mig själv på mina små ilandsproblem..dom är ju allt för goa dom..eller vad säger du Mikaela?;)

sen kan jag tillägga att jag svetttades som en jävla gris på träningen men jag tog i o tog i o tog i..så nu jävlars ska jag forma kroppen ordentligt.. och de verkar gå framåt!=) jag vill ju helst att man ska se resultatet så fort man kommit ut från träningssalen,haha..inser ju att de inte går men vore coolt om man kunde;)
Ni får se hoodien senare!!puss hej//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0