Klockrent!

Jag har förmodligen den klokaste vännen i vårt avlånga land.. hon skriver de rätta sakerna så man blir lugn,hon dömmer inte,hon orkar lyssna och hon orkar framförallt med att jag är jag!haha..=)

"Sara säger:

du måste ju spä på lite socker över gröten. "

Denna replik kan jag leva på resten av året!!haha..

Usch,plugg,tvätt i morgon! denna helg kommer bli lugnare än lugnast..kanske kan faktiskt försöka ta det lilla lugna och bara vara..kan vara skönt..eller nej..de är inte skönt..ja vill ha full fläkt och fart!=P men så äre o va fattig student när man dessutom måste handla plattång också för bland de sista pengsen man har!! i lands problem,fy fan va de är jobbigt att vara tjej!! dyrt om inte annat!!
Nej men seriöst blogginlägg de blev av detta nu då... godnatt!!//MOa


Kommentarer
Postat av: fedt.blogg.se

Älskar dig!



2009-03-20 @ 00:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0