Mhmm

Hej på er! Nu är jag hemma ifrån lite ärenden.. skulle ned en snabbis på gina också o handla ett par svarta vanliga leggins o sen till stadium och köpa en till t-shirt till träningen..orka träna i tajta grejor hela tiden..=P o där låg den..så himla underbart fin.. e väl mera mys/träningshood kanske?! men jag äääälskade färgen så den fick följa med hem=). Nej nu ska jag ta mig i kragen o sätta mej o plugga efter jag hängt in all tvätt som står i vägen..skönt att bli av med detta utrymme snart! man kan aldrig hålla ordning i en etta på 22 kvadrat! förvaring vad e det liksom..?=p
Har bara malmö i huvudet hela tiden..fan va jag ska ha roligt me mina tjejjor!=)
Nej men plugga vare ja..bodycombat idag!:D

M sa att det syndes lite på mig redan att jag börjat hålla igång me tränandet.. och han är inte den första som märker sånt så det är roligt!=)

Jag suktar som Sara efter escadas nya..har ju inet pengar nu..men doftar helt ljyyvligt! så får se,snart står väl den här också;)..mitt kort är det inte svårt att övertala me mig som ägare;p haha..

Ny bloggdesign som jag pillade ihop på typ 10min..fattar inte hur kanten hela tiden hamnar utanför..hmm..aja..e ju inte expert direkt!=p

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0