Mhmm..söndagsångest?!

Söndag idag.. vet inte riktigt vad jag ska tycka om denna dagen.. lite små ångest har ja över mycke..är nog ganska låg men väljer att knuffa undan det och istället fokusera på de jag har,de jag kan och de positiva..
Nu skriver ja en lista som kanske inte ens borde läsas i bloggen..men de skiter ja..ärlighet varar ju längst?!;)

*Måste fortsätta hårdträningen..man är aldrig nöjd me helheten om man inte känner sig fin själv..ja är inte nöjd o därför ligegr ja i som tusan nu..sen spelar de nog ingen roll va folk tycker egentligen,bara jag e nöjd..man ser ju ganska tydligt på, vare sig en människa är kort,tjock,smal,lång om den utstrålar självförtroende.. ja har nog ganska god självkänsla men när kroppen inte är på topp så får sig självförtroendet ett hugg! dessutom så tar träningen mycke tid, man blir slut både psykiskt o fysiskt..man orkar inte tänka..=)

* lägenheten! snart kommer min prins!

*friheten att kunna göra hur man vill,när man vill o hur man vill..styra fullkomligt! ska vara så ego så de sjunger om att.. inte ego att dela me sig,för jag är nog en ganska genrös person me både empati,tålamod och så..utan ja tänker vara ego i den bemärkelsen att jag äter hur jag vill,bestämmer dagarna exakt hur de ska se ut,planera,drömma,fokusera,reser dit jag vill,söker de som känns bäst osv..

*sen ska jag sluta tänka..! skriver inet mera än så.. sluta ta saker lika hårt utan bara se de som de är helt enkelt..de ska nog gå bra..hoppas jag!=)

nu blev jag lite gladre allt! by bye ångest! hej söndag! ska iväg o träna bodycombat vid 16.. kul kul=)

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0