Mjo!

Nu var de ett par dagar sen jag uppdaterade bloggen! så hej på er kära läsare! hur mår ni? jag mår bara bra.. denna veckan gick redkordfort! swish så var de redan fredag liksom..blir väl så när man fyller ut dagarna hela tiden..:P
Jaha va händer i mitt liv.. flytt snart, och nu är väntan på gång igen..(kan förklara för er vänner som inte redan vet senare), sen är det träningen,kosten,plugget,vänner som tar upp all min tid och jag älskart!=)
Ledig i morgon,studiedag..blir en självklar latte me Mik på cafe w i solen (om de är sol i morgon?! de måste va sol i morgon?!).. anyhow.. bli en lugn helg tror jag!
snackade me Sandra i förrgår, Emelie idag, Idag igår.. saknar dom så mkt! men snart få ni pallra er hit ner bryydar!=)
och snart kommer mammma o pappa o prinsen hit ner..saknar dem också fruktansvärt mkt!!
mycke ja saknar..
Nej nu ska ja käka min smothie och kika på sex and the city.. (har börjar kika på mina boxar igen)

och nej försten,ni måste få ta del av mitt i-lands problem ja hade i morse.. har rätt så uppklippt hår och på morgonen så ställer de sig rakt upp som ne jävla tuppkam(överdriver ej..) de står rakt upp och spelar ingen roll hur mkt vax man har i.. de står upp!! och i morse, gick till spegeln..satte i plattången och poff sa de!! poff menas me att min kära vän,min gama som jag levt med i typ 4-5 år dog!! och där stod jag,försenad,trött och såg ut som en jävla hynda i huvudet!!! löste de me lite toffsar och hårnålar och diadem men fick bli en ny plattång,en billig variant för ja har inga pengar denna veckan till en ny Gama.. men denna ja köote var också bra.. vidaal seasong nåt sånt för 300kr..=) ja e nöjd i oturen iaf!!;)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0