Mucho bättre!!=)

Hej bloggläsare! nu var man på topp igen..tänk att det behövs så lite,lite samtal,lite sms,pepp musik,träning och god kvällsmat i form av tonfisk,keso,morötter,avokado..(låter skit äckligt men de är verkligen gotti!)
träningen gick hyffast bra.. jag känner ju skillnad på k-handtagen..de är dom jag främst ska bli av med..därav min hets på löpbandet..=P nej men..så äre.. snart kommer realisen på bodystepp..de ska vi testa då funk passet inte riktigt var det vi hade väntat oss o ersattes av gymmet.. jag trodde aldrig jag kunde bli en gymbrud.. aldrig att ligga där i benpressen,andas högt och lyfta tungt för axlar,rygg o armar..never never..de är inte jag,springbandet,cykel o den där andra crosstrainern är min grej..men faktum är att jag faktiskt gillar det.. jag gillar att jag ökar i vikter..de är kanske inte mkt men jag tar mer o mer på min nivå..har ju aldrig styrketränat såhär seriöst förut..nånsin! så lite stolt e jag över mig själv!=) här ska det brännas och bränns för fulla muggar! (ja jag kommer fortsätta tjata sönder bloggen om detta..) de har blitt som en nytt intresse för mig..en hobby helt enkelt!=)
Nu ska jag hoppa in i duschen,riktigt lyxduscha och sen ska jag testa den där chokladmasken o se sanningens ögonblick! tenta o seminarium nästa veckan.. skit drygt!
däremot så ska jag på en föreläsning i morgon,kostar visserligen lite pengar men jag vill lägga pengar på detta.. det handlar om sjukdommar som adhd,aspergers syndrom m.m. de är ju de sjukdommarna jag är väldigt intresserad av för tillfället! men de är skit samma för nu ska man i slutet av veckan vara expert på schizofreni,psykoser och kriser..suck..jaja..plugg,träning,sömn är det som min vecka kommer innehålla!!

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0