Näe

Idag har inte vart min dag direkt..e inte arg/ledsen eller nåt men denna dagen ska bli skön att glömma bara! o då funderar ni kanske.."jaha men då har de ju hänt nåt?!" men svaret är fortfarande nej! jag har vart i skolan.pluggat massa o sen skulle ja iväg o gymma men de blev inte så....då jag lyckades somna framför tv:en o vakna halv 21!! ångest!
idag har ingen peppande musik funkat heller! ja behöver nog nåt annat! ska tjata sönder Mik i morgon om alla mina ilandsproblem..stackars henne som har mig tjötandes hela tiden!haha..men så ere;)
jag satt även o letade en bra träningssida me program,kost osv..ja är då som sagt inte mkt att ha till hjälp i köket..de är inte riktigt min grej men anyhow..denna sida verka lite vettig iaf..man kan ju plocka ut de man gillar.. de ja la på minnet idag var iaf: Frukt på förmiddagen och grönsaker på eftermiddagen!
fan för mer än en månad sen var jag lat,omotiverad och åt på tok för mkt kolhydrater.. idag har jag skärt nej på allt hemma som heter pasta,ris,nudlar.. det jag däremot äter massa av är avokado,keso o tonfisk! ska inhandla linfrön också! tror jag ska börja skippa yoghurten på morgonen också! ersätta mej typ gröt eller nåt..
nej sova nu kanske..skit dag!!! vafan!!! usch! spyr på detta"!
snart öppnar sök..

imorgon ska bli en bra dag! dock har ja tentaångest!! men ska göra mitt bästa..och så ska jag springa till gymmet i morgon!!=) funderar även på att när jag blitt piggare?! att lägga in en morgonpromenad på några min.. men de kommer inte hända nu direkt..folk som känner mig vet att ja är lite av en tidsoptimist och icke morgonmänniska!ha!

dagens låt..: Nick skitz-headbangers rock da club<----perfekt träningsmusik!tips till er som gillar att ha musk till!
jag ska dessutom köpa en ny mp3..funderar på en såndär pytteliten ipod.. denna verkar faktiskt bra:


vad tror ni? jag är inte kräsen när de kommer teknik..ja struntar i årsmodell osv..vill ha en liten o smidig sak bara som e snygg!;)

nej som sagt..riktig skiiiit dag!! godnatt!!//Moa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0