psyko!

jag håller på o förvandlas till ett litet psyko som bor på gymmet.. när ja är där känner jag mig mest som den största i salen vilket jag givetvis inte e men endå! de är inga elaka tankar men ibland mår man lite små bra av att tänka så,då tar jag i ännu mera! jag är ett psyko?!

anyhow.. jag har bara en länk till Alexandra..så alle,när du läser detta.. kolla denna länken så får vi se hur glad du blir..(kolla sedan videosarna på sidan av denna..de är alla som vi haft!!)
http://www.youtube.com/watch?v=rZrwX-4-3e0&playnext_from=PL&feature=PlayList&p=B9EDCDF7338FCDE9&index=22
detta är iaf en av mina favoriter o givetvis snackar ja om träning jyst nu! hittade hela bodycombatpasslåtarna på youtube! *glaader*
Nej nu ska ja prata klart me Sara o sen sova! schule i morgon!!=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0