sanningen är:

dagen sanning är: det är mycket vikthets kring mig nu..mår bra när det är så,för då gör jag något åt saken.. det kan tyckas vara överdrivet men jag känner inet så.. det som däremot är överdrivet är att sluta träna,äta feta saker hela tiden,ta bilen överallt,köpa större storlekar när de andra kläderna börjar sitta tajt istället för att faktiskt få en uppenbarelse o tänka "aha ja kanske ska banta lite?!".. men nu har jag tagit mig i kragen ordentligent!det har ni säkert märkt..tjatar ju sönder bloggen om detta.. det absolut dummaste jag kan göra nu är att skära ner träningen till 2-3 ggr i veckan..,me mina krav är det på tok för lite! jag o alle är iväg nästan varje dag o gymmar/kör ett pass.. och jag trivs med det!! jag trivs när det rinner svett ner mellan ögonen, jag trivs när man känner sig sådär vimmelkantig efter löpbandet,jag tillhör dom som peppar med musik,bra sällskap(de är du gumman!!).. de som däremot är jobbigt är att folk på mitt gym är snygga! snygga kroppar,platta magar,inte k-handtag,de springer mycke längre och fortare än mig o orkar köra på 60 i benpressen vilket inte jag gör.. men jag tänker inte ge upp,jag tänker såhär: att träna,vara på gymmet o bränna fett de kan alla.. alla som vill uppnå sina mål kan glra detta..det krävs liksom ingen speciell egenskap för att kunna komma till deras "nivå".. jag skulle egtmligen vilja slänga upp före/efter bilder...mitt mått,min vikt,min längd o allt de där men tyvärr tillhör jag dem som är sådär feg o ytlig o skulle förmodligen må illa av att se siffrorna på min vikt hela tiden..bättre o blunda lite;) men däremot ska ja börja skriva en lista på träningen varje vecka..de kan ju vara lite kul att se?;P
vi börjar från förra veckan!
Måndag:Gymmet
Tisdag: bodycombat
onsdag: gymmet
torsdag: gymmet
fredag: vilodag!
lördag: gymmet
söndag: bodycombat

denna veckan:
Måndag: gymmet
tisdag:bodycombat
onsdag: vilodag
torsdag: gymmet
fredag: vilodag
lördag: gymmet
söndag: bodycombat

Nu satsar jag,går all in o ska peppa me lite musik!!
orkar inte va såhär stor längre.. så tro inet att jag vet att jag inte är stor,de är jag! spelar ingen roll om man duger i andras ögon.. i mina så duger inte min kropp o de ska ja ändra på! för 3 år sen vägde ja säkert 14kilo under de ja ligger på nu!uj uj! stackars min kropp,en sjuk misshandel!
o så är det faktiskt inet bara för kroppsformen man tränar..
man blir dessutom:
-->piggare
-->ser snyggare ut
-->bättre kondition (vem vill va en svettpöl efter man sprungit till bussen?!)
-->huden,håret o naglarna ser friska ut
-->gladare
-->självförtroendet växer
-->man har ett roligt intresse
-->kläder sitter snyggt o korvar sig inte
-->när man väl unnar sig godsaker så är det med ett gott samvete


Såå.. nu har jag fått skriva ur mig lite..ska fortsätta me pluggandet!

//Moa

Kommentarer
Postat av: fedt.blogg.se

Go Mya Go Mya Go Mya!!



Kärlek till dig!!

2009-03-12 @ 16:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0