tråkigheter

kolla din mobil i telefonboken o räkna ut! i brist på annat liksom så fördriver ja tiden med detta?!!!

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?

Adeline..hmm kanske fyllepuss när vi festat,minns inte?


VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?

Bella.. en kompis jag inte pratar me så ofta me längre men som var en stor del i vår lilla tjejliga för 3år sen typ..


NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?

Danielle.. öhh en gammal klasskompis..vi känner inte varandra så aldrig?
ÄR NUMMER 18 SÖT?

badmintonhallen..haha..jadu!haha

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?

David..hahahahah de kanske man ska fråga mig o sara istället?! "typ en meter lång.."

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Alexandra!!=) henne träffade jag senast idag! men lärde känna henne förra året!


NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Anna, jag vet inte nästa gång men så snart jag är i eskilstuna nästa gång!!

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 39?

Dick.. hehe nej de vill jag väl inte påstå!


HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?

Aktiva sportsclub..haha nej jag har inte gått på bio me stället ja tränar på!=P

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?

Alexandras portkod..haha

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?

Emelie! en av mina närmaste vänner..vi pratar om allt! men mycket kärlek,och våra minnen,hur mkt vi saknar varandra osv!=)

KÄNNER DU NUMMER 1?

aktiekurser?! haha..what? varför har ja det kvar på mobilen?

VAD HAR DU OCH NUMMER 55 FÖR EN RELATION?

Eric.. känner honom genom ett par killkompisar Nirre o Johan dårå..festkompis och en hyvens bra kille!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0