You dont deserve me!

Jag lyckas på nåt vänster med de mesta.. och nu syftar jag inet bara på de positiva.. det är helt sjukt vad lilla jag kan ställa till med på en lugn helg,mestadels ensam..haha.. emelie vet vad jag snackar om! sjukt äre! jag är inte imponerad av mig själv heller,tvärtom! jag blir nästan rädd? Försöker förgäves att gräva,gräva.. gräva efter guld? nja,möjligtvis brons i detta fallet! fast ett fint brons!:)
aja.. nu fick ja skriva av mig lite.

Jag flyttar snart! sjukt roligt skare bli! och så vill jag ha massa Eskilstuna besök,ni fattar inte hur mkt ni är saknade! Kom hit snart Emelie,Sara,Ida,Marcus,Sandra,Johan..främst ni så blir jag lycklig i hjärtat!

Nej jag behöver dessa galenskaper för o må bra..jag ska ju förändra.. då blir de på denna vägen,så vänner..vänj er!=P

Nu ska ja käka ett ägg och en smothie me jordgubbar! funderar på en promenix me mp3 idag innan ja sätter mig med plugget..sen blir bodycombat ikväll! äntligen!=) tv o film ikväll...ensam?

snart kommer prinsen!!! längtar längtar!!!

Puss Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0