do you really want the rythm take control?

veckan har endå gått fort?? jag trodde ärligt att den skulle gå långsammare..då min Daniel är borta tills nästa veckan!:( men eftersom vi pratar så pass så mycke så är jag nöjd..=) och nu har vi bestämt datumen vi ska åka hem till Eskilstuna..visa honom min hemort och han ska få träffa mina vänner..:) sen passade jag på att boka in ett frisörbesök också,haha..jag är störd..=p
Men vill ni veta en sak? jag hade tänkt att skriva ett riktigt träningsinlägg här nyss..men som vanligt blire lite annat också..
men ni fick inte förra veckans träning..minns inte riktigt..suddig vecka;) men iaf så blev de träning på torsdag(valborg),lördag och på söndag..
denne veckans träning har sett ut såhär än så länge..(ska ju gå varje dag som jag skrev förut)..måste de för o uppnå mina mål..
Måndag=gymmet
tisdag=bodycombat
onsdag=gymmet
torsdag=ska gymma idag
fredag=ska gymma idag
lördag=bodystepp
söndag=bodycombat

jag och Alexandra snackade även om hur vi ska lägga upp träningen nu inför tjejklassikern..Vi ska ju göra den första grenen i höst..vasaloppet eller kristinaloppet..skidor alltså 3mil..
Jag kommer nog tycka att simmningen och lidingöloppet är enklast att genomföra..lidingöloppet pga jag löper alltid på gymmet,hela tiden..och simmningen pga de var så kort sträcka..cykelrundan ser jag inte fram emot nu..9mil!!=P
Nu ska jag läsa igenom de sista innan jag ska till skolan! uppdaterar kanske senare!

Saknar min finaste! Min underbara Daniel som jag tycker om så himla mycket..♥

Kommentarer
Postat av: Linda

ja vin är ta mig tusan gott :) jag o en kompis gick till nivå en runda men de va faktiskt ingen höjdare, mest studenter ute nu ju :S Ngt nytt om helgen? Puss

2009-05-07 @ 11:23:47
URL: http://linda86j.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0