Efter regn kommer solsken?

Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig i detta inlägg.. samtidigt som oron sköljer över,när det knyter sig  i magen och tankarna far iväg,samtidigt så e jag sådär bubblande lycklig att jag inte kan annat än att le och skratta.. konstig kombination är det.. lite manodepressivitet på mig?! äsch..Dagen idag.. har varit mycke..hur ska man säga, uppskruvad?!
Jag är iaf glad att jag fick visa dig att jag ställer upp till varje pris och hur mycke du betyder för mig, bästa,käraste jag släpper dig aldrig! ska hålla dig hårt när du e hemma.. Fast vill inte delge mina bloggläsare vad detta gäller utan ni får stå ut me detta inlägget!
Jag var nyss på ica maxi.. ska laga värsta tonfiskgrejset me svamp i + fullkornspastafjärilar me vitlök och avokado.. de är nåt jag har kommit på med mig själv, när jag bor ensam så håller jag alltid på att mixtra med maten.. som igår, skulle äta simpla nudlar till lunch och börjar krydda och spexa me allt möjligt, tursamt nog så vart det ganska gott..lite starkt bara.. och som många vet så är jag inte så överförtjust i stark mat..=P Men detta ska nog bli gotti..får jag hoppas.. ska trippa över till Alle och Putte sen o softa bara.. skön lördagkväll med andra ord!
Nej nu tar jag med laptopen till köket och spelar hög musik till matlagningen och har min älsklingskisse på stolen jämte:)

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0