........

Mmm och här sitter jag  med min lilla katt och ska ta tag i städningen och pluggandet..usch..tenta på fredag..vill inte!
Igår hade jag det mysigt, jag och älskling lagade asgod kycklingsgryta me paprika o sånt..sen införskaffade vi oss guitar hero..delade på priset så blev 200kr..satt som två små barn igår o spelade lite innan de var dags att lägga sig tidigt för han skulle upp kl 3 inatt och köra! man var inte mkt till människa vid den tidpunkten vill jag lova..hade tydligen pratat i sömnen och sen mummlade jag nåt om nån scania i morse.."Daniel, en såndära w8scania..är dom vita??" "Nej gumman dom kan vara i alla möjliga färger..hahaha" ..haha..vet inte vad jag fick det ifrån..=p men som sagt,jag är en morgonunderhållare eller så är jag bara jävligt trög..
var även och tränade lite igår,blev gymmet.. men nu får jag inte tappa all träning jag lovat mig själv..ska träna varje dag nu..hade ju en gräns på 4ggr i veckan men den gränsen spränger vi nu och kör varje dag,kollar man på helgens intag me alla onyttigheter så får man ångest!.. ikväll är de föresten nya realsen på bodycombaten,ska bli riktigt kul!
Lite bilder från valborg + lördagen lovade jag ju...here we go..





















//Moa

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu hittade jag till din blogg =) Nice bilder :) Kram Linda

2009-05-06 @ 15:24:06
URL: http://linda86j.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0