.....

Trucker_blek/KingsClub..... säger:

men höres sen då =)kyssar till min finaste..

Moa säger:

Ja jag ringer dig sen..

Moa säger:

Pusspuss till min älskling!!

Jag är så kär så jag vet inte vart jag ska titta!haha..fjant Moa..men man får!!

kom nyss hem ifrån gymmet..de var gott o få springa av sig lite..det blev 1 timme och 35min idag!och vet ni vad jag ser när jag går förbi en pelare? vet ni vad de kör best of av? BODYJAM!!!! jag älskade de passet när jag bodde i Eskilstuna..så nu på onsdag så äre dags!!=)=) sen pratade jag med Daniel och jag ska värva in han nu..gott..vi kommer bli värsta träningsparet som går i samma kläder..haha..eller inte!!! kul iaf att ha det tillsammans..träningen på aktiva, inlines,spelet..ahh detta blir bara bättre o bättre!;) längtar efter att få visa upp min älsk där hemma! :)
ska hoppa in i duschen nu och sen möta Alexandra och Mikaela på stan o luncha..haha..seeeen lunch;) men de blir bra! jag är skit hungrig!
Men nu,duschen och lite bra musik på det!=)

Jag är nöjd idag!!

//Moa


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja absolut, skicka ditt nr så hör jag av mig när vi har bestämt ngt :) Ja jag tycker me de hade varit skoj :) Puss

2009-05-07 @ 16:41:39
URL: http://linda86j.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0