..................

Hinner inte uppdatera er så mycke mera än träningslistan för förra veckan och lite från denna..=P
Min helg var suverän..min älskling e ju hemma så kan inte bli annat än bra då..
Vi var lite lätt störda igår på city gross,gick inte att sluta skratta alltså..hahahah.. jag sitter här hemma o fnissar fortfarande åt våra små interna skämt.. sen hade vi allsång i köket, jag pluggade och han städade o diskade..en duktig kille!;) "i waaaannnna knoooow whaaat love iiiiiis...i waaant youuuuuuuuuu to shoooooooow meeeeeeee". sen fixa han mysipysigt me toast i soffan till oss.. somnade i soffan gjorde vi också..ja hatar att sova i soffor!!
Nej nu ska jag iväg och träna bodycombat!.. min älskling är iväg och spelar inlineshockey just nu me grabbsen..får se om jag får hem en sönderslagen Daniel me spräckt läpp och brutna ben sen då..=p
Jag har köpt ny mobil..så nu ska jag också bli en teleSNOR brud.. valde en rosa mobil,min första sony ericsson och fast pris..billigt och bra och jag får ringa och smsa Daniel gratis!:)

förra veckans träning dårå:
Måndag: gymmet
Tisdag: bodycombat
Onsdag: gymmet
Torsdag: gymmet
Fredag: gymmet
Lördag: gymmet
söndag: vilodag

denne veckan:
Måndag: gymmet
tisdag: bodycombat nu!!

//Moa

Kommentarer
Postat av: Fia

Det var himla skoj o få se dig i hela två dagar me:) gör vi om snart!Ska ni till stefan o josse på lördag??jag komemr på fredag men är bara nere en snabbis ska på dop på lördag och åker kanske hem lördag kväll elelr väldigt tidigt söndag morgon..puss

2009-05-12 @ 19:40:59
URL: http://fiahian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0