Ihh lycka!!

Tänker inte skriva så mycket mera än att i morgon kommer min älskling hem.. längtar som en tok!! vi har ju endel att greja me i morgon men mest ska jag bara njuta av hans närvaro..känna hans andetag jämte mig i sängen.. krama sönder den finaste människan i mitt liv..kommer vara så glader.. jag är glader! Är det möjligt att jag verkligen lever detta drömlivet? väck mig aldrig i sånt fall tack!;) Du gör mig så himla säker på allt i vårat förhållande, du får mig sådär fånig, sådär pinsamt fnittrig och fjantig.. du har verkligen fått mig på fall Daniel..släpper dig inte för nåt annat!!

♥ Fina du!

Avslutar med Mikaelas fina citat jag snodde i hennes kalender..

"Två pusselbitar måste vara lite olika för att passa bra ihop"..

De blev träning idag.. 3 brudar på aktiva..uhhhh...haha..nej men de var kul men jag var opepp idag..men svettades gjorde jag... och imorgon blir det springrunda till saltö med Daniel då jag inte hinner med bodycombaten.. sen gymma på onsdag eftersom de inte blir nån mera träning denna veckan pga Eskilstuna hemresan..
Nu ska jag sluta prata om ovettiga saker och lägga mig i sängen med nya solo tidningen..

Kommer bli snålt med uppdateringar nu kanske men de förstår ni ju varför;)


//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0