Nu får de vara nog!!

Nu får de vara nog!! jag har sagt det många gånger och säger det igen!! Kroppspanik x 100000 just nu!! jag vill bara ner mina överflödiga äckliga kilosar så man kan känna sig som en människa snart!! satt här och kikade lite på gamla bilder..och hur fan har man sett ut egentligen?? att jag inet förstod? att jag inte såg mig själv som jag gör nu??! sjukt!! Att man kan "tappa" sig själv så mycket att man tillät sig att bli så??? fattar inte mig själv i alla lägen!! Nu däremot är man på g.. tränar minst 3-4ggr i veckan..får dåligt samvete när man äter skitmat och slänger pengar på sånt som man bokstavligt talat äter upp! Nee skärpning..nu ska jag ner.. jag vägde mig i morse och såg till min förtjusning att vågen inte fått krupp och visade mera som jag trodde! då blir man pepp! och så pratade jag med min kära pojkvän Daniel om de här med träning och han är också sugen på detta.. då blir man ännu mera peppad,om han ska träna så ska jag fasiken inte vara sämre,vill ju nästan vara bättre..haha;) Nej men skämt o sido, blir väldigt extremt beskrivet här i bloggen men jag måste skriva ur mig lite.. De är som att man tar nya tag då..;) Jag ska iaf ut och åka med mina fina inlines med D nästa vecka..ser fram emot de! och snart e han hemma!! bara helgen jag ska stå ut.. veckan har endå gått snabbt och så..och nu struntar jag i om jag tjatar,för de gör man när man är kär...och jag är ju inte kär i vem som helst..utan i någon som får mitt hjärta att flyga..man är så fjantig så de är inte sant,fan vad länge sen jag kännde denna känslan...och himla underbart äre också;).. Nu har jag verkligen allt.. jag är snart färdigutbildad Vårdare för människor med psykiska sjukdommar och problem.. jag har min fina lägenhet, jag har 2 jobb, en fin pojkvän,familj och fantastiska vänner!
vilken pretto inlägg detta blev "typ kolla på mitt perfekta liv"..men de är fan så de känns och jag förtjänar all denna lyckan så jag skriver på här så ni vet..;) jag tjatar och tjatar om min träning hit och dit.. och de känns jävligt skönt att göra det med!!!=P
Blir gymma i morgon med..sen på kvällen blire lite festligheter..sen tjejkväll på lördag..träning o tvätt o sova på söndag..sen på måååååååndag e han heeeemmma!! längtar!!

Nej ska lägga mig strax här med världens sötaste Sudden!!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0