Spikat!

Japp.. nu är det bestämt..muntligt..jag får ju mina små ryck ibland som folk som känner mig vet.. spontanitet sa Daniel när ja berättade mina planer.. och vi ska jävlar i mig göra detta!!
jag och Alexandra ska göra en svensk klassiker! eller nej nu ljög jag.. vi ska göra en tjejklassiker.. och för er som hajjar noll kan jag upplysa er om att de är träningsrelaterat..man har ett år på sig att göra detta..och får diplom och självla grejen att kunna säga "nej men jag gjorde en svensk klassiker förra året"..vilket flyt! vilket lyft och vilken motivation till att hålla igång träningen även under de kalla årstiderna!=)

tjejklassikern går ut på detta för er som bryr er:

  • genomföra ett av skidloppen Kristinaloppet 30 km eller Tjejvasan/Kortvasan 30 km
  • cykla Tjejvättern 90 km
  • simma Vansbro Tjejsim 1 km
  • springa Lidingö Tjejlopp 10 km


  • skidorna kommer vara jobbigast tror jag? eller att cykla 9 mil? jag måste vara dum i huvudet eller bara vääldigt spontan som D sa..haha..jag frågade om han inte ville vara med och göra en klassiker..de var inte aktuellt..eller hur var det älskling?;)


    Fan nu är det 6 dagar kvar...6låånga dagar utan dig..låt dom gå fort..längtar efter dig..tusan vad de va länge sen jag kände såhär..påriktigt..och som jag skrev i morse till dig... "you brought my life back"..fan vad allt stämmer med dig..
    och som jag förstår så orkar inte mina bloggläsare läsa varje inlägg om hur jävla kär jag är i denna människan? hur glad han gör mig..hur mycket han får mig att skratta,le och känna mig stolt över? hur det känns när han håller mig i hans famn och man vaknar i den varje morgon? vad han berättar för kärleksfulla saker för mig? vad planerna är för hösten?
    Nej,jag trodde väl det!=p

    Jag satt iaf nu på ansiktsväggen och kikade lite på en kompis som lagt upp bilder på mig från förra året.. och fy satan,då kommer paniken..vill inte,kan inte,får inte,ska inte.. aldrig aldrig aldrig mera ska jag bli stor i kroppsstorleken igen..att jag inte såg de där då?! att jag inte hejdade mig me allt de där äckliga jag stoppade i munnen?!! aja..gjort är gjort och ska inte hända igen!! jag och Mikaela räknade ut en jävla lång uträkning från topphälsa tidningen om hur mycket intag i kalorier jag behöver bedömt av hur aktiv jag är.. och ja ska typ äta ca 2000kal.per dag.. då kommer ju frågan..lyckas man med de?!
    Oj..nu kanske man ska försöka sova så man orkar upp i morgon..är inte motiverad för fem jävla korvöre!!=(

    EHH NEJTACK!!!

    jaaa tack!!

    så i morgon ska vi på att igen..combaten gick försten bra..riktigt svettigt pass blev det!=)

    //Moa.


    Kommentarer
    Postat av: Linda

    Tack tack :) nja de har väl gått sådär, tappat gnistan lite :/ hur har det gått för dig då?

    2009-05-06 @ 19:04:11
    URL: http://linda86j.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0