This is love.

Hej bloggen! jag uppdaterade ju i morse me de inlägget publicerades inte så jag skriver ett nytt och hoppas ni kan se detta dårå..
Gårdagen var riktigt bra.. VG på tentan!:) tjejkväll med Linda,Katta och Fia.. känns riktigt roligt att umgås med Daniels tjejkompisar utan honom..sen gick jag och Linda till nivå en sväng...mycke folk vare ute..
Blev väckt av världens finaste i morse också som ringde..pratade ett tag och sen skulle jag börja fixa mig för o dra ner till waynes o möta upp tjejerna för en fika..sen ringer han igen..
Daniel: "Älskling jag har gjort en sak du kommer bli arg för"
Jag: "Va? vad har du gjort?"
Daniel: "Du kommer bli skit arg.....låång tystnad....jag kommer hem gumman!!
Haha så söter han e.. så nu slipper jag längta till måndag, min finaste kommer hem idag! faktum är att han redan är på väg hem nu..jag bokstavligen hoppade omkring här hemma när han sa så..hihi!!=)
Blev en fika på waynes iaf, sen liten runda på stan,sen tog jag gymmet och var där i drygt 1timma..(aktiv tid)..Hem och hämta tvätt som jag slängt in på mitt studentrum där jag har tvättmaskin..bäst o utnyttja läget så länge jag har kvar den liksom..3 veckor kvar på den ba..;)
Nu ska jag börja städa undan här hemma.. det jag inte förstår med mig själv är hur jag alltid lyckas få mitt hem att se ut som ett bombnedslag? och jag överdriver inte.. jag är slarvig! de är glas, skolsaker,kläder,skor,sminksaker och sånt överallt!! blir galen på mig själv!! snart vill väll katten flytta också om jag inte kan ha de lite fint här nångång..;P
Jag ska iaf på tjejkväll hos Patricia ikväll, men de blir lugn kväll för jag ska hem till baby sen och bara vara..=)
Oj nu måste jag snabba mig så jag hinner fixa i ordning håret o packa lite..kommer vara så glad om ca 1 timma..åhhh..jag är så kär.




Fina fina du..

//Moa

Kommentarer
Postat av: Fia

Du har med en himla tjusig blogg:) Va fina bilder du ha på dig o Daniel:) haha för min deöl får jag nog se sanningen i vitögat o satsa på beach10 istället:P

2009-05-11 @ 10:43:38
URL: http://fiahian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0