Topp!

De gjorde ont i hjärtat att säga hejdå i morse till min älskling som drog iväg på jobb..men nu äre inte så lång tid jag behöver vänta tills jag får se honom igen..och då stannar han dessutom hemma ett tag! och så åker vi till Eskilstuna nästa vecka..det ska bli så himla underbart att komma hem lite och att få presentera honom för alla vänner man hinner med och för mamms och papps,har redan förvarnat honom att vägarna där ute på landet inte direkt är så fina..hålor /gropar överallt så vi får väl krypa på vägarna så de fina fälgarna klarar sig;) nej men de ser jag fram emot.. och så ska jag klippa mig!! de behövs vill jag lova! men jag ska bara toppa det nu och tunna ur och klippa till frillan lite..och inhandla lite bra hårprodukter då mina börjar ta slut..satans så dyrt sånt e.. mitt kerastase shampo ligger på ungefär 240kr och flaskan är inte direkt stor heller..men men,har man en gång börjat me såna produkter så går det inte att klara sig utan..mitt hår gillar lyx och de gör ju som bekant jag med;p
Jag gjorde världens goaste fruktsallad igår till mig,Daniel och Ella.. innehöll vattenmelon,cantaloupemelon,honungsmelon,vindruvor,jordgubbar,äpplen,banan..och lite sån lyx vaniljglass me prickar i,äkta vanilj! mumms!

Nu ska jag käka lite lunch här och läsa på min bok som jag fastnat i..jag blir mer och mer insatt i de här neuropsykiska..jag tror det lutar åt något sånt sen..eller om de tvärtom blir kanske personlighetsstörningar.. anyhow..jag drar detta snabbt: jag var på en sjukt bra föreläsning där en författare berättade om sitt liv och sina söner och de var så berörande och bra så jag lånade hem boken nu..sönderna har Adhd och den ena är även destruktiv och deprimerad.
"att handskas med Emil" av Åsa Gravander...läs den!!
Sen blire gymmet sen i eftermiddag.. ska bara ta det lugnt ikväll och slappa hemma med Suddis..när jag tänker efter så har jag nog inte hunnit haft en lugn hemma kväll själv här i lägenheten.. jag tänker detta:
Kika på nån bra film nedbäddad i soffan me täcke och katten bredvid.. en skål me fruktsallad och lite sex and the city.. sen pratade me min kära Daniel blire ju självklart också.. i min nya mobil;)
Men nu ska jag till köket! känns helt underbart att kunna skriva att man ska gå till köket.,lite annat än lilla studentrummet detta.. känns som jag har en tvåa då denna e så pass stor..=p

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0