why cant we?

Hallå söndagsläsare till min lilla blogg!=P
Helgen gick riktigt fort, jag trodde verkligen denna skulle gå långsamt då man inte gjort nåt speciellt..
Jobbade i fredags i 13 timmar..gick hur bra som helst! Man känner sig mera o mera bekväm i rollen som vårdare/skötare..jobbade me en tjej i min ålder som nyss gått klart min utbildning..så timmarna flöt på.. sen blevre bara hem o bädda ner sig i soffan,prata me älskling o kikade på tv..
igår vare mindre bra dag men de fixa sig med allt de där, var hemma hos Daniels mamma o pappa..träffade mikaela..skulle ha tränat men bemanningen stängde ju.. tvättade och sådära.. sen spenderade jag min kväll hemma hos Alle och Putte me dem,Patricia och Damian..jag tog de lugna gatan..åkte hem o prata i typ 3 timmar med Daniel på tele..somnade sent..
idag har jag varit med Ella(Glenn som vi säger..haha) på saltö o haft tjejfika och allmänt babblat så jävla mkt skit bara.. sen bodycombat..
haha märker ni vilket tråkigt inlägg de blir om man ska skriva i detalj varje dag vad man gör?? Men nu fick ni iaf koll på min helg.. jag ska sätta mig med plygget nu innan jag ska ringa Daniel..=) sen blire bara tv tittande och allmänt slappande framför tv..:)

Snart är min älskling hemma..längtar ihjäl mig,denna helgen extra mycket..släpper dig aldrig älskling!

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0