mmm

länge sen! har inte haft tid? nej okej nu ljög jag, har inte haft nån blogg lust!
dock har man inte tröttnat på att läsa bloggar! jag tror jag läser ca 20 om dagen som jag gjort länge nu.. tråkigt om kvällarna? tvärtom,de är väldigt givande!:)
Vad har hänt på senaste d¨å? Maja är den nya tillökningen i familjen..sötnosen ligger uppepå Tyke just nu och sover..haha..
snart slut på denna veckan nu också..de går snabbt.. ska se till o njuta denna veckan rejält för på söndag åker min älskling iväg o kommer inte hem föräns på torsdag! lååång tid om man tänker på att jag har fått ha han hemma 1 månad..jag kommer grina!haha..lilla fjanten man e.. men tur han e så förstående att jag kommer va ledsen..men lika bra o vänja sig, nu har han ju fått jobb och kommer vara iväg i veckorna..ush mår dåkigt att tänka på de.. så nu ska jag bara njuta denna veckan,fullt ut! somna i hans armar och vakna av hans dåliga väcknings signal..;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0