Ångest i lyckan..

Nu har vi både el, möblerat ganska så bra i nya lyan..känns toppen! sen har min baby fixat jobb/praktik här i stan..känns ju super!:) sen kommer våran lilla kisse om en dryg vecka..och på måndag går jag ut på min praktik som jag ska vara på i ett halvår! sen fyller jag 22 på tisdag..

MEN!
sen kommer ångesten i de hela..
Jag känner mig både fet, ful i håret och allmänt oattraktiv..
sen har jag inte pluggat så mycke som jag borde till tentan som e i morgon!
sen hittar jag inte bäckerna jag lånat på biblioteket..återbetalningsskyldig?!=/
sen så är det allmänt stökigt här hemma,massa disk, tvätt och kläder och skit överallt
sen vill man måla om men finns inte tid till det denna veckan..
sen vill jag åka till etuna lite,träffa familjen,lite vänner,fira min födelsedag me mammas mat o tårta..men vet inte när jag ens kan åka dit..

Detta var en summering av skit.. nu ska jag börja röjja här innan jag kan börja plugga!

//Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0