....

Inte så duktig me uppdateringarna..men har några trogna läsare, vilka ni än är så äre skönt att ni hänger kvar!haha=)
Helgen gick snabbt! idag fyller min skruttebaby 25år! och idag har vi månadsdag,ett halvår räknar vi idag! sandra var här för tredje gången i år!=) vi festade o bowla i fredags.. i lördags var vi på sexparty!!haha..riktigt roligt! utgång bägge dagarna så jag kan säga att man inte är tipp topp idag men har endå varit riktigt effektiv! varit uppe sen halv 7 då älskling åkte på utbildningen i kalmar,överraska han me the,tända ljus och paket!:)
De händer mycke,snart flyttar vi till nya lägenheten! ska bli underbart! har redan massa planer på hur jag ska inreda den! kommer bli jätte fint! massa ljuslyktor, panelgardiner, måla om och tapetsera om, ha fin förvaring till allt me korgar o sånt mys.. sen får vi tillökning den veckan vi flyttar in också! skriver mera om de sen när ja fått allt klart men de flyttar in en liten mysis som håller Tyke sällskap! en liten luden söt kattunge ska få entra vårat nya hem! tingade henne idag!:)
Bjuder på lite blandade bilder!

Hanna, Sandra och jag hemma hos mig och älsk


Tyke är trött..haha..åhhh!


För fest..jag och älsk!

pussipussi

Påväg till sexpartyt!!


pose!

Oj dålig bildkvalite men men..gos!

Mitt socker!


Alle och jag!

Sandra anfaller mig!




SMYGEHUK! HAHAHAHAHHAHA


Jag försöker mig på en SMYGEHUK också!haha

Hård som fan..:P

Jag vet intte va vi gör..uteservering på Nivå


Min finaste är på topp!! och glad!=)


HAHAHAHA,DAGEN EFTER HUMOR! Den är inte alltid på topp!hahahahahaha ser verkligen ut som en grön gubbe, notera Daniel bakom!hahaha

Nu ska jag fortsätta se på svenska hollywood fruar..patetiska!haha:) måndagsunderhållningen e hög!
//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0