Love is in the air!

Förra året..När han kom gående..hämta sin vovve.. när våra blickar möttes.. när jag såg de där leendet..när jag hörde hans röst..pinsamt och underbart vare..jag kände redan då att detta var en guldkant..en guldkant jag ville ha i mitt liv..



Idag räknar vi sex månader.. ett halvt år.. halva tiden av ett helt år.. idag är jag sambo med den finaste människan jag vet! Han som får mig att skratta hysteriskt, han som sjunger egen påhittade låtar vid frukost bordet, han som kysser mig så det pirrar sådär fånigt.. snart flyttar vi igen, blir sambo igen! till den nya lyan..du och jag.. du och jag.. Min Daniel! min skrutte! bästaste du! Älskar dig så otroligt mycke! vet du hur stolt jag är över att du finns, vet du hur glad jag är att du kom in i mitt liv?:)






/M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0