Mysigt!

Vad tror ni om min tjejkväll med endast mig själv som sällskap.. var på stan o shoppade lite idag.. hittade en skrik rosa gosig morgonrock ja bara var tvungen o ha..samt lite tjaffs på Hm, lite godis,en fin sjal, bodybutter och puff från body shop.. så nu mina kära bloggläsare ska jag äta mat,duscha sen lägga mig o njuta av nya cosmo,nya solo, läsa bloggar o kika på tv!=)



och i morgon kommer min skrutte hem, jag vet att han har haft de bra.. och vil ni veta vem som satte 58rätt av 60 möjliga på teo provet? Min baby såklart! stolt flickvän=jag! så nu ere bara köra med kranen.. för o förtydliga så ni inte tror att han håller på med körkort så är han trucker sen 6år tillbaka och håller på att ta ett kran kort så han får köra större laster..=p kännde bara jag ville säga de.. och nej,de är ingen tjockis med skägg jag e tillsammans med som visar halva arslet och trycker korv om dagarna.. utan min kära trucker är det snyggaste som kan köra på en väg:) sen att han är lite smått galen är en annan sak;) hehe.. pusspuss på han!

Nu ska ja äta mat och ringa Sandra!
Pusshej!//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0