Dag och natt!

Jag var på ett smyckesparty för några dagar sen hos min jobbarkompis Malin.. de var riktigt fina grejer ifrån märket "dag och natt" och jag shoppade loss lite..allt som allt gick de på 400kr..

 jag beställde inte detta hjärtformade utan min går mera som en "orm" om ni förstår hur jag menar, var sugen på detta hj'rtat också..men så ni får ett hum hur smyckena ser ut..;)

Denna till min mamma i födelsedagspresent fast minus berlockerna som är på denna, jag beställde en annan berlock till henne då hon inte gillar för mkt tingelitangel..

denna berlocken till..i en fin röd färg! hoppas hon blir glad och att hon inte läser min blogg;)


sen detta armband i mocka till mej själv;)

Hittade även 2 mini mini berlocker för 10 kr st i realådan hon hade med sig...haha,ja gillar fynd alltså!;)

//Din Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0