På jakt efter...

En symaskin!! jag vill sy massa grejer!! hel tokigt.. sen vill jag ha en aukustisk gittarr eller hur fan de stavas?? jag önskar mig sedan både en talang i både gitarr och symaskinsteknik så de blir sådära sketa bra ni vet??
Daniel skrattar åt mig, han tkr jag hakar upp mig på saker..typ först var de bara bil bil bil o nu är de syyymaskin syymaskin,ja har vart runt på lite olika secondhander  men de fanns inge av intresse o en second hand "i hörnet",haha Jossan du vet..där var de typ stöldgods,haha han som jobbade där gick runt o blossade cigg efter cigg inne i butiken o ba: nej de finns inga som är problemfria..kollade på en, han: nej nej den där har ingen pedal!!hahahaha.. tror ni ja dog eller?? inte så ballt ställe,får leta vidare..kikade på nätet,blocket o symaskinssidor..och dra mig på en liten vagn..maskinerna kpostar ju mera än en splitterny platt tv för fan!! satans så dyrt vare.. ja menar,ja ska sy lite gardiner,kuddfodral och sen 'r de bra för framtiden när man skaffar barn eller bara helt enkelt går ner i vikt lite o måste sy in grejer..haha,den dagen..den har jag väntat på i över ett år, still a fat ass!!:( men men..ja får skylla mej själv,är ju ingen som band fast mig o tvinga mig o välja en dricka framför kranvatten..ingebn som tvinga mig att äta vit pasta eller sånt crap..Jääääääääää men de var inte de som detta inlägget skulle handla om! ska sova strax!
o vet ni?? vet ni vad som står parkerad på våran parkering?? min nya blå! de blev en nissan silverstone, 4 dörrars,sedan modell,elhissar,elspeglar,AC..men viktigast,4 dörrrar!!;) Bilen är laser blå och kommer bli sjukt fin när vi ska putsa upp den(läs Daniel) så den glänser så fiiint så.. men de går inte i detta slask äckelvädret!!:/ anyhow..ja är nöjd och de är plånboken med! prutade ned den 5 tusen så de är ju inte så dålgt jobbat! eller va säger ni.. jag tkr alltid de är så pinsamt att pruta på priset..bättre o fråga "är priset diskuterbart"? haha, nu har Morsan Moa snackat klart för ikväll.. häääppåre!!












//Din Moa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0