Presentera mig.

Dag 1: presentera mig själv. kommer inte att lämna ut allt för mkt uppgifter då detta är en blogg,inget arbete eller ett cv..;)

Moa heter jag och är 23 fyllda jordsnurr. Jag  bor just nu i Karlskrona med sambon och katten, men är uppvuxen i Eskilstuna. Är uppvuxen i en stor gul kåk med mina gulliga föräldrar och massa djur! Jag flyttade till Karlskrona för ett par år sen då jag kom in på en utbildning i psykiatri och är nu färdigutbildad psyk skötare och jobbar. I Gymnasiet var jag tvärtemot, jag gick estetisk linje med inriktining drama/teater och har även ett förflutet i högstadiet i musikklass. Den ni..;)
Jaha vad ska jag mera skriva.. Jag är en såndär typsisk tjejtjej.. jag personligen dör utan min plattång,sminkväska och hårfön!haha.. sen äääälskar jag allt som kommer ifrån body shop.. har nog testat alla deras body butter förutom typ "citron doften",haha..
Musik är en stor del i mitt liv, jag har även ett förflutet som pianospelare i mina yngre år,haha.. sen har jag ingen som helst sångröst längre..så be mig aldrig om du möter mig att sjunga,du kan förmodligen bättre själv.. men anyhow,ja älskar musik i alla dess former.. Just nu har jag snöat in mig på massa Oskar Linnros,de är det som håller mina öron pigga om dagarna..
Sen så äter jag bara vitt kött,alltså halv vegetarian då rött kött är för svårsmält för mig.. haha intressant presentation? fram med smaskigheterna tänker ni, jag tänker inte berätta hur ofta jag och min sambo hånglar med varandra, vad jag är för hemskt pms monster när dom dagarna kommer, hur krävande jag kan vara inför vissa med städning.. (läs Daniel),haha.. ta mig absolut inte för en egoist,ja anser mig vara bland dom ödmjukaste människorna jag känner..förutom mina vänner såklart!!:)
Jag vill ut o resa!! men ska åka iväg på solresa i januari ochinte  bli uppäten av hajar i Egypten..dock hade jag hellre åkt till sälen och åkt skidor.. de är lite mera min stil, jag har varit i fjällen redan som bebis och åkt slalomskidor sen jag var 5-6år.. de var också i den åldern jag lärde mig simma,´vi hade stor pool i förra huset..=) jag är som alla andra också en sån idiot att jag kommer på alldelles försent att jag måste vikthetsa innan bikinin ska på.. är inskrivern på gymmet och vill träna myyyycke mera..varför tar all energi slut helt plötsligt??? kan tilläggas att bikinin låg i byrålådan hela sommaren..så de löste sig..;)
Jag har nog den sämsta humorn,jag kan gå runt och tänka på min och min Saras gamla minnen och helt olötsiligt inte kunna hålla mig från att as garva.. "Asså han va typ en meter lång och använde tjejskor"-- dåligaste kollen på pengar som ska sparas!! då jag gärna shoppar loss när lönen kommer,de där sparandet blir de inte allt för mkt av..haha;) jag fullkomligt ääääälskar skor!!!!!!!!!!!!! Men som Jossan säger "vilken tjej gör inte det??".. jag minns speciellt en gång när ett ex till mig tvingade mig att slänga de skorna jag inte använde.. ja menar, de kommer kanske en dag då jag vill ha dom!!!!!!!! haha..;)
som sagt,överskottsenegergi finns de gott om,sen gör jag ett svandyk ner i sängen och dreglar kudde.. okej de där med dykning är kanske inte helt sant..men däremot är dreglandet sant,helt sjukt att jag sitter o erkänner hur äcklig jag är..men skyller på att jag faktiskt inte har koll på tungan i sömnen..=) jag fullkomligt ääääääälskar julen..
Jag hoppas på ett såntdär svenssonliv om några år, ni vet.. man har sin grill,sina goda grannar som vaktar huset när man e bortrest, man har sina vänner som förhoppningsvis också är i samma stadie som en själv, man har sitt jobb som man fortfarande brinner för och tkr om att komma tillbaka till, man har rest och känner inte behov av att dra iväg o festa ihjäl sig..sådeså!
Vart de nåt mera ni ville veta?? jag är öppen för en frågestund,alá Kissie.. tror inte nån kommer kommentera detta ens.. så nu skriver du en rad SARA!!!!!!!













Nu ska jag in och lägga mej!! gonatt bloggers.. /Din Moa


Kommentarer
Postat av: Sara

Haa va skön du är. :) puss puss puss puss pusss

2010-12-07 @ 01:37:17
URL: http://fedt.blogg.se/
Postat av: Moa

Du är ball syran,love u!!

2010-12-07 @ 01:38:48
Postat av: becca

Hoppas du haft en bra dag!! :)

2010-12-07 @ 02:23:08
URL: http://seiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0